DIN REKLAMATION ÄR MOTTAGEN

 

VIKTIGT ATT TÄNKA PÅ

1. Under handläggningstiden måste originalemballaget sparas och dokumenteras.
 
2. Under handläggningstiden får varan inte användas eller monteras om inte annat är överenskommet.

3. För snabbast handläggning var så utförlig som möjligt, vill du komplettera din ansökan är det enkelt att göra det genom att besöka bonusmobler.se/reklamation, välj alternativet "Påbörjad reklamation" och fyll i formuläret. Ange gärna samma namn och order-/fakturanummer som vid första anmälan. Om vi saknar uppgifter kommer vi att kontakta dig per mejl eller telefon.
 

Vad händer nu?

1. Nu när du fyllt i formuläret kommer du få en bekräftelse skickad till din mejl.
 
2. Vår reklamationsavdelning handlägger ärendet. Om vi behöver mer information för att färdigställa ärendet kontaktar vi dig per mejl eller telefon.
 
3. Så snart vi har ett besked om din reklamationsansökan kommer vi skicka ett beslut per mejl till dig. Vår ambition är att hantera din reklamation så fort som möjligt men vänligen ha i åtanke att i många fall behöver vi få svar av flera parter innan vi kan ge ett besked, därav kan handläggningstiden ibland vara längre. Mejlet till dig kommer att innehålla vårt beslut och hur vi slutför ärendet.