Jobba hos oss

 
Delar du vår passion för möbler och inredning såväl som kunskap och service? Vill du följa med på vår jakt efter att skapa en bättre upplevelse för våra kunder? Det hoppas vi! Framför allt söker vi medarbetare som är serviceinriktade och öppensinnade, ansvarsfulla, självständiga och entusiastiska i sitt arbete. Personer som identifierar sig med både vårt koncept och vår image. Vi önskar skapa en atmosfär där fokus ligger på individuell utveckling så att vi ständigt ligger ett steg före i vår verksamhet.

Nedan ser du våra lediga tjänster, finns det ingen matchande tjänst för dig så är du alltid välkommen med en spontanansökan. Vi söker ständigt efter drivna individer till vårt team.
 

Nu söker vi en flexibel medarbetare till vår butik i Östersund. Vi söker dig som kan hantera arbetsuppgifter som varierar dagligen, allt från butiksförsäljning till logistik och lagerhantering såväl som handläggande av reklamationsärenden. Du skall vara ordningsam och representativ. Som säljare, kundtjänstmedarbetare och leveranspersonal ska du vara utåtriktad och trygg i din roll och ha ett starkt intresse för att skapa och bibehålla långsiktiga kundrelationer. Vi vill att du har dokumenterad erfarenhet av serviceyrket, gärna från butik. Vi ser dessutom att du har god datorvana, god kommunikativ förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt har minst B-körkort.

    Vi söker dig som är/kan:
  • Serviceinriktad och överträffar kundernas förväntningar
  • Engagerad och har förmåga att förstå kundernas önskemål och kan hitta den bästa lösningen för en långsiktig kundrelation
  • Ordningsam och strukturerad
  • Flexibel och har viljan att ta i där det behövs, såväl i butik, på lager och vid utkörningar
  • Positiv samt bidrar till en god stämning på arbetet och har en stark kommunikationsförmåga
  • Stresstålig och klarar av att jobba på i ett högt tempo - både självständigt och tillsammans med dina arbetskamrater

Kassavana och tidigare jobb i butik är meriterande. Minst B-körkort är ett krav.

Hjälpmedel finns men tunga lyft på lager och vid leverans förekommer dagligen.

Tjänsten kommer innefatta såväl vardag som helgjobb och för rätt person kan vi erbjuda upp till heltid. Intervjuer sker löpande. Tillträde omgående.

    Vi ser gärna att du i din ansökan till oss svarar på följande frågor:
  • Hur lång relevant arbetslivserfarenhet har du?
  • Varför har du sökt till den här tjänsten?
  • Vad utmärker dig från andra kandidater till denna tjänst?

Nu söker vi en flexibel medarbetare till vår butik i Östersund. Vi söker dig som kan hantera arbetsuppgifter som varierar dagligen, allt från butiksförsäljning till orderhantering och kundkontakt såväl i butik som över telefon och mail. Du skall vara ordningsam och representativ. Som säljare och kundtjänstmedarbetare ska du vara utåtriktad och trygg i din roll och ha ett starkt intresse för att skapa och bibehålla långsiktiga kundrelationer. Vi vill att du har dokumenterad erfarenhet av butiksförsäljning, gärna från möbelbranschen. Meriterande är även om du har tidigare erfarenhet från kundtjänst. Vi ser dessutom att du har god datorvana och god kommunikativ förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.

    Vi söker dig som är/kan:
  • Serviceinriktad och överträffar kundernas förväntningar
  • Engagerad och har förmåga att förstå kundernas önskemål och kan hitta den bästa lösningen för en långsiktig kundrelation
  • Ordningsam och strukturerad
  • Flexibel och välvillig att utföra flera olika arbetsuppgifter dagligen
  • Positiv samt bidrar till en god stämning på arbetet och har en stark kommunikationsförmåga
  • Stresstålig och klarar av att jobba på i ett högt tempo - både självständigt och tillsammans med dina arbetskamrater
  • Är självgående och tar egna intiativ för att kunna hantera kluriga situationer
  • Har god datorvana
  • Talar och skriver både svenska och engelska flytande

Tidigare jobb inom inredning och möbelbranschen är meriterande medan kassavana och tidigare arbete i butik är ett krav.

Tjänsten kommer innefatta såväl vardag som helgjobb och för rätt person kan vi erbjuda upp till heltid. Intervjuer sker löpande. Tillträde omgående.

    Vi ser gärna att du i din ansökan till oss svarar på följande frågor:
  • Hur lång relevant arbetslivserfarenhet har du?
  • Varför har du sökt till den här tjänsten?
  • Vad utmärker dig från andra kandidater till denna tjänst?

Vi söker alltid efter nya medarbetare med de rätta egenskaperna som kan bidra till vårt team. Välkommen med din spontanansökan!

Bonus Möbler är ett Jämtländskt företag som grundades 1993. Vår målsättning är att erbjuda allt ifrån det enkla men välgjorda till det mer exklusiva sortimentet av hållbara och kvalitativa möbler från ledande möbeltillverkare. Vi finns i Östersund samt på nätet med e-handel där vi levererar inom hela Sverige.
 
Teamet på Bonus Möbler jobbar med allt från försäljning, sortiment, inköp och logistik till statistik och uppföljning. Även om alla har sitt specifika kunskapsområde gör verksamhetens storlek att alla kan vara med och bidra såväl som påverka varandras vardag, lära av sina kollegor och tillsammans utveckla teamet och sig själv. Vi erbjuder ett ansvarsfullt och inspirerande arbete i ett företag som ständigt växer och utvecklas där personalsammanhållningen är mycket god.

Har du några frågor om oss, karriärsmöjligheter eller om våra lediga tjänster är du välkommen att kontakta oss på jobb@bonusmobler.se
Om oss på Bonus Möbler, Svenska Hem i Östersund